2012. június 19., kedd

2 rész - Első benyomások





*Adam szemszöge *


  • Szerintem dugd meg.. mindkettőt! - röhögött Kris önelégülten.
  • Mekkora egy balfasz vagy. - csóváltam a fejem, miközben a velem szemben ülő, nevetéstől vörös fejű Kris barátomat figyeltem. 
  • Figyelj, ahogy elemezted nekem azt a tanárnőt.. hát, a helyedbe ha egyedül lennék vele az irodában...
  • Jó, hagyd abba! - intettem. - Te heteró vagy. 
  • Te is azt mondtad, hogy megdugnád.
  • Nem ezt mondtam! - nyávogtam. - Csak annyit, hogy meleg férfi szemmel is jó nő.
  • Hát akkor? Légy vele olyan kemény, mintha férfit dugnál. Minden este meglesz a programod! - legyintett a férfi.
  • Neked ez annyira természetes.. - fintorogtam.

Krist a legjobb barátomnak mondhatom, heteró létére nem érdekli, hogy én már párszor elképzeltem, amint ágyba bújik velem, és ezt el is meséltem neki. Szinte ő az egyetlen heteró barátom, és bármennyire is szexinek tartom, nem tudnám elképzelni, hogy tényleg lefekszem vele. 

***

Miután magamra maradtam a lakásomban, egy pohár bor és frissítő fürdő mellett gondolkodóba estem. Fura ez az új iskola. Furák az emberek, teljesen más felfogásúak, mint az előző iskolában. Ami az én iskolámban tabu volt, itt természetes. A szerelmespárok az iskolában mutatják ki az érzelmeiket, a magukat nagynak érző fiatalok pedig megállás nélkül káromkodnak. Ahogy az iskola előtt megállok, csupa dohánytól büdös, sárga fogú, köpködő fiatal tárul elém. Undorító. Persze fiatal lázadóként én sem tettem másként, most mégis irtózom ezektől az emberektől. A tanárok sem mondhatóak átlagosnak. Az öltözékük nem mindennapi, ezért én is kezdem az iskolában az otthoni cuccaimat hordani. A természetük is teljesen más, mint a megszokott, és amint észrevettem, itt mindenki szeret mindenkit, talán túlságosan is. 
Mindezek ellenére megakadt egy bájos fiatalemberen a szemem. Szőke haja mindig tökéletesen van beállítva, s annak ellenére, hogy rabja a cigarettának, mosolya elbűvölően fehér, illata pedig mindig stílusos. Az öltözködése tipikusan egy meleg, divatos férfié, akiért mindenki odáig van. A természete barátságos, mindenkire mosolyog, vicces, az osztály kedvence. 

  • Oké, túl sokat ittál! - másztam ki a fürdőkádból, s meglepetten vettem észre, hogy amíg morfondíroztam, majdnem elfogyasztottam egy egész üveg bort. A tükör előtt állva szomorúan vettem észre, hogy rám férne egy alapos sportolás. - Oké, mostantól pia elhagyva, és kicsit összeszedjük magunkat! - motyogtam a tükörből visszanéző, szintén beszélő férfire, a majdnem üres üveget pedig a mosdóban hagytam. Meztelenül sétáltam ki a szobából és úgy feküdtem be az ágyamba, hogy aztán könnyebben férjek a kényes helyekre, ha úgy tartja kedvem. 
***

Másnap kisebb fejfájással keltem, ezért megengedtem magamnak, hogy hétvége alkalmából lustálkodni kezdjek. Nem volt szándékomban délnél előbb felkelni, de a hasam a konyha felé navigált. Miután összedobtam magamnak egy szendvicset, azon kezdtem gondolkodni, hogy elkezdjem-e a sportolást. A lustaság azonban nagy úr, a sportolást ezért a hét elejére halasztottam. 
  • Anya, mit szeretnél? - sóhajtottam a telefonomba, mialatt édesanyám győzködött, hogy szimplán beszélgetni szeretne velem egy jót. - Ilyet sohasem csináltál, mármint - fogtam a fejem, hiszen nem akartam megbántani - mindig valami fejmosást kaptam, vagy kértél valamit, vagy adtál valamit.. Csak úgy? - ámultam - Rendben. Ha három órára idejössz, ígérem, sétálunk egy hatalmasat! 
Az idő szerint két órám volt, míg édesanyám meg nem érkezik, szóval jó ötletnek tartottam, hogy keressek egy nyárias, szellőző ruhát, hiszen egész nap a szabadban leszünk. Mialatt öltözködtem, a tv-be épp a híreket néztem, ahol ismét Pamela Anderson volt a felszínen, valami hülye balhé miatt. Ahogy a hölgyet néztem, eszembe jutott Simpson tanárnő, aki kísértetiesen hasonlított Pamela Andersonra, már ami a kebleket és a szilikont illeti. Simpson, illetve Maria nagyon kedves hölgy, bár úgy tűnik, túlságosan is odavan a férfiakért. Hatalmas keblei elvonja még a szilikontól duzzadó szájáról is a figyelmet, még jómagam szeme is megakadt a tanárnőn. 
  • Kisfiam! - kiáltott be anyu, majd belépett a házba. - Adam!
  • Itt vagyok! - ráztam meg a fejem és kikaptam egy kényelmes rövidnadrágot a szekrényből, no meg egy fekete pólót. 
  • Indulhatunk? 
  • Csodásan nézel ki! - mutattam a szoknyájára, ami csinosan illeszkedett molett alakjára - Aztán majd nekem kell elhessegetni a férfiakat.. akik nem hiszik azt, hogy az én csajom vagy! - kacagtam halkan és széles vigyorra húztam a szám.
  • Na, de Adam! Induljunk! - forgatta a hölgy a szemét, majd intett, én pedig követtem. Kulcsra zártam az ajtót és elindultam a nagyvárosban. - Mutass nekem valami nevezetességet! - álltunk meg a piros lámpánál.
  • Ó, ha én tudnám, hogy azok merre vannak! - nevettem nagyot. 
  • Édesem, van erre meleg bár? - pillantott rám hatalmasat édesanyám, olyan sajnálkozóan.
  • Fogalmam sincs. Elkélne! - néztem rá sokat mondóan. Tényleg, klassz dolog lenne, ha lenne erre egy szórakozóhely, melegeknek.
  • Talán fel kellene kutatnunk, nem gondolod? - lökött meg a kezével. Ekkor betértünk egy kávézóba, úgy gondoltam, itt kellemesebb lesz a beszélgetés, és talán elmondhatom neki azt, amit érzek, mióta ebbe a városba költöztem. - Fiam, azt szeretném látni, hogy igazán boldog vagy! - fogta meg édesanyám az asztalon levő kezemet.
  • Anyu, én boldog vagyok! 
  • Persze, tudom, de szeretném, ha egy férfi mellett lennél boldog! - mosolygott kedvesen, én pedig egy aprót sóhajtottam. Igen, ezt már én is szeretném! - Keressünk egy bárt, biztos van itt is valahol. 
  • Te pedig elkísérsz!- nevettem fel, bár én nem gondoltam komolyan. - Rendben, segítesz felkeresni! Remélem a közelben van, vagy legalábbis valami busz közlekedjen arra.
  • Édesem, ha ezek az emberek is annyira toleránsak, mint a többség, ne számíts arra, hogy busz szállít titeket egy meleg bárhoz! - szisszent fel édesanyám. Tényleg, tolerancia. - És mesélj, milyen az új suli!
  • Furcsa emberek vannak ott.. - fintorogtam, majd óvatosan körülnéztem, hátha lebukok, hogy az iskolát szidom. - Tényleg, annyira.. másak, mint nálunk. A szerelmespárok mindenhol csókolóznak...
  • De hiszen ez mindig is így volt, Adam! 
  • Nem, nálunk ez nem volt megengedett. Nekik nincs magánéletük! És káromkodnak folyamatosan, és cigiznek egész nap, büdösek, fúj. Van egy pár kivétel, de a többség.
  • És a kivételek miben különböznek? - nagyot nyeltem, s hirtelen nem tudtam más embert kiemelni, csak Petert. - No, fiam, ki vele! Mi a helyzet abban a suliban? 
  • Igazából van egy tanuló, aki ugyanilyen borzasztó, mint a többi, de még is.. más, teljesen. 
  • Megtetszett? 
  • Nem tudom, őneki is barátnője az egyik osztálytársa, és ugyanúgy viselkednek, ahogy a többiek, de egyszerűen rá nem tudok haragudni, őt nem tudom furcsának nevezni. - fintorogtam, és meglepődtem saját magamon. Igen, megtetszett! - Ú, ez olyan fura érzés. Tényleg rám férne egy hatalmas buli!
  • És egy odaadó férfi, aki elfeledtet veled minden rosszat, és furát! - simította végig anyu az arcom. Tisztában voltam vele, hogy édesanyámnak igaza van. Teljes mértékben. Normális ember harminc évesen már komoly kapcsolatban van, nekem pedig az utolsó kapcsolatom két éve ért véget. Azóta teljes zűrzavar alakult ki a magánéletem körül. Nos, meleg szívvel nem könnyű. 
Amíg az étteremben lazítottunk, ismét tanácsokat kaptam anyutól, aki kötelességének érezte, hogy találjon nekem egy kedves férfit. Néha persze ez nagyon idegesítő, általában hasznos, és ilyenkor teljesen máshogy állok a partnerkereső dologhoz. Örülök, hogy anyu itt van mellettem, és képes a világ másik oldaláról is eljönni hozzám, mert megérzi, hogy valami nincs rendben velem. 
  • Megkérdezzük valakitől? - fordult felém kérdő tekintettel, mikor már ötödszörre kerültük meg a város partihelyeit.
  • Gondolod, jó ötlet? - húztam a szám. Már éppen rávettem magam, hogy egy járókelőt leszólítsak, mikor ismerős alakot láttam meg a járdán. Járása kecses volt, miniszoknyában és a testét alig eltakaró felsőben közeledett felém, majd óvatosan lehúzta a napszemüvegét, és széles mosolyra húzta a száját. - Arról, hogy meleg vagyok, egy szót se! - fogtam meg alig észrevehetően édesanyám kezét, és Simpson tanárnő felé navigáltam. - Együtt dolgozunk. 
  • Ó, tényleg nem hétköznapi a tanárnő! - mosolygott kedvesen anyukám.
  • Szia, Adam! - ölelt meg a hölgy. - Jó napot!
  • Maria, ő itt az édesanyám! - mutattam be a mellettem szorosan álló, kedvesen mosolygó, apró édesanyám. - Anyu, ő itt Simspon tanárnő! 
  • Ó, nyugodtan tegezzetek! - legyintett a hölgy, megvillantotta tökéletes mosolyát, majd felfedte bájait.
A hölgy kedves, intelligens volt, meghívott minket egy kávézóba, ahol jót beszélgetett főként édesanyámmal. Elmagyarázta, hogy merre vannak a legjobb szórakozóhelyek, majd mikor édesanyám finoman, de feltűnés nélkül megemlítette a meleg bárt, a következő nagyobb várost említette. Remek. Majd kedvesen felajánlotta,  hogy körbevezet engem - ki gondolta volna - a városban, így ha egyedül szeretnék kikapcsolódni, könnyen menni fog. Aranyos nő, nem akartam visszautasítani, bár érzékeltem, hogy a hozzám viszonyuló kapcsolat talán több, mint én azt szeretném. Végül is beleegyeztem, legalább lesz egy kellemes estém, sétálok egyet a szabadba, és tényleg, jobban megismerem a várost. 
  • Hát, akkor jó szórakozást, fiam! - kacsintott édesanyám, majd elhajtott az autójával. Lassan és magabiztosan indultam be a házamba, ahol Maria már önállóan viselkedett.
  • Csinos ház. - szólalt meg, ahogy beértem a lakásba. - Akárcsak a gazdája! - kacagott halkan. 
  • Köszönöm! - néztem körbe, valami újat keresve. - Nos, mikor indulunk útnak? 
  • Arra gondoltam - gombolta ki az ingét, majd a maga erotikus módján levette azt - hogy előbb kicsit bemelegíthetnénk, hogy ne legyen annyira feszült a hangulat.
  • Bemelegíteni? - nyeltem aprókat, közben kedvesen mosolyogtam a hölgyre. - Esetleg italra gondolsz?
  • Tartasz itthon? - csak bólintottam, ő pedig rögtön indult a konyha, majd a hűtő felé, pár pillanatra rá pedig két üveg bort hozott a kezében.
  • Nem lesz az sok? - közeledtem hozzá és megnéztem a borok márkáját. Nem is emlékeztem, hogy lenne ilyen nálam. Erotikusan megharapta a hölgy a száját, amit nem lehetett elkerülni az ember szemével. A szekrényhez indultam, hogy két borospoharat készítsek, mikor a nő szorosan mögém simult, majd a poharakért nyúlt. - Úgy látom, te már bemelegítettél! - fogtam meg a vállát, végigsimítottam rajta a kezem, és óvatosan kitértem előle. 
  • Egy kortyot sem ittam még! - közeledett a hölgy, és tényleg, semmit alkohol illatot nem lehetett érezni rajta.
Volt egy sanda sejtésem, miszerint Maria többet akar szimpla bemelegítésképpen, és ma este biztos, hogy nem kerülünk ki a házból. Miközben beszélgettünk, a hölgy egymás után húzta le a poharában levő bort, közben pedig hangosan nevetgélt. Minél többet ivott, annál merészebb lett - gondolom én -, a végén már ott tartottunk, hogy a felsője teljesen kigombolódott - persze, puszta véletlen célból - így dús keblei pompásan tárultak elém. Még meleg szemmel sem lehetett kikerülni a szememnek, bár próbáltam a szemeire koncentrálni, még a szilikonnal töltött szája is jobban lefoglalta a tekintetem. 
  • És, hoztál valakit magaddal? - hajolt közelebb a hölgy. Először fogalmam sem volt, mire érti, majd robbant a bomba, leesett, hogy a párkapcsolatot illetően beszél.
  • Nem, egymagam jöttem. - mosolyogtam kedvesen. Most megkérdezzem tőle, hogy ő egyedül él-e? - És te, hogy-hogy egyedül élsz?
  • Elegem lett a pasikból.. illetve, abból, hogy mindenki átver. - érdekes, hiszen a nő elég talpraesettnek látszik. - Régebben arra hajtottam, hogy találjak egy romantikus, szerető férfit, aki kielégít, de szerelmemként tekinthetek rá, és sajnos ez lett a vesztem. Most már inkább arra vágyom, hogy valaki keményen megdugjon. - kacagott a hölgy, miközben folyamatosan húzta le magáról a felsőjét. Értettem, mire megy ki a játék, és őszintén, szívesen benne lettem volna. A nő nem akar szerelmet, szimplán szexelni akar, és még ha őszintén remélem, hogy nem lesz köztünk semmi, kielégülök.
  • Szóval csak szex. - mosolyogtam, ő pedig hevesen bólogatott. Pár perc csend után úgy döntöttem, ideje kidobnom az üres üvegeket, ám ekkor Maria utánam kapott, és kivette a kezemből mindkét üveget.
  • Erre még szükségem lehet. - kacsintott a hölgy, majd kissé ingatagul ugyan, de felállt és a szoba felé vette az irányt. Ott ledőlt az ágyra, az utolsó két gombot is kipattintotta a felsőjén, majd maga mellé tette. - A bemelegítés már megvolt. - húzta le a miniszoknyáját, amit elég lett volna csak felhúzni. - Nos, jössz? 
  • Rendben. - motyogtam halkan, és az ágy mellé sétáltam. Nem ültem le, megvártam, míg Maria áll fel, majd közel hajoltam hozzá, ő pedig úgy kapta el a szám, mint még soha senki. Erőteljesen nekidöntött a szekrénynek, ami akkorát mozdult, hogy mi is megijedtünk, nehogy ránk essen. Rögtön a ruháim támadta meg, amit fokozatosan hámozott le rólam. Nem törődtem azzal, hogy mit akar csinálni, felhúztam magamhoz, a csókcsata közben megharaptam a száját, s miután az ágyhoz tereltem, egy apró mozdulattal meglöktem, ő pedig szolga módjára feküdt le. Nem vártam sokat, lehúztam a farmerommal együtt az alsónadrágom, lábait a vállamra tettem, s úgy csináltam, ahogy Kris ajánlotta.. mintha fiút dugnék.
*Peter szemszöge*

Bár kicsit becsiccsentettem, tökéletesen éreztem magam. Csupa jó pasi vett körül, akik akár egyszerre is megdugtak volna, én inkább maradtam a flörtölésnél. Rengeteg embert ismertem innen, aki telefonszámot is adott, hogyha esetleg szexelni támad kedvem, őt hívjam nyugodtan. Mialatt a pezsgőmet szürcsölgettem, megpillantottam egy szöszi, vékony, kedves tekintetű fiút. Körülbelül velem lehetett egyidős, húsz évnél többet nem saccoltam. Látszólag félénk volt, mindegyik fiút alaposan szemügyre vette, ám amikor hozzá akartak érni, elutasította. Kezdtem örülni, hogy egy korombeli fiúval is találkozhatok, ám amikor az felém közeledett volna, hirtelen elsodorta egy magas, barna hajú fickó.
  • Francba. - szidtam az ismeretlent, majd egy utolsót belekortyoltam a pezsgőmbe és a srácok keresésére indultam. A jel szerint elfoglalták valamelyik kéjszobát. Nem állt szándékomban betenni a lábam a helyre, ha arról volt szó, hogy valaki megkívánt, ki kellett bírnia, míg egy nyugodtabb helyre bukkanunk. Itt mindenkire rányitnak az emberek, ráadásul ha bejössz nekik, végigkövetik az orgazmusod. 
  • Gyere, majd én bekísérlek! - mormogta egy idegen alak a fülembe, és húzott be a rideg helyre.
  • Bocs, inkább kihagyom! - tértem ki előle széles mosollyal a számon, majd gyors léptekkel visszaindultam a pulthoz. Ott már fürkészett kedves pultos barátom, ezért besiettem hozzá, mint pultos fiú.
  • Ilyen gyorsan lerendeztétek? - ütötte meg a fenekem, és szájon csókolt. Szerettem a csókját, finom volt és gyengéd.
  • Kihagyom.. olyan ijesztő a hely. - fintorogtam és töltöttem magamnak egy pohárral. 
  • Édesem, csak bemész, és dugsz. Majd kijössz. - fogta meg a vállam, olyan tanítóan beszélt. - Nem a helyet kell nézni, csak élvezni kell. 
  • Majd talán egyszer.. - kortyoltam az üdítőmbe. Miután Terrance magamra hagyott a pult mögött, átvettem a helyét, és folyamatosan töltöttem a finomabbnál finomabb italokat az üdítőjébe. - Nem vesznek fel hétvégi munkára diákokat? - morfondíroztam, mikor Terrance visszajött. Jól jönne egy kis zsebpénz.
  • Drágám, itt mindenkit felvesznek! - ájuldozott a srác, miközben egy gusztusos italt készített a vendégének. - Én szívesen látnálak, élvezet lenne minden hétvégén együtt.. dolgozni. - csókolt szájon ismét. Dolgozni, hát persze. 

*Adam szemszöge* 

  • Adaaammmm. - húzta el szót Maria, mielőtt elélvezett volna. A nő belekapaszkodott az ágy szélébe, s úgy próbálta kihúzni belőlem magát, amíg az orgazmus tartott. A teste megremegett, majd hirtelen felült, megfogta a vállam és kecsesen a hátamra fordított, hogy belém tudjon ülni. Szerettem én irányítani, viszont most eléggé elfáradtam, szóval jó érzés volt, hogy amíg ő felettem dolgozik, én lehunyt szemmel próbálom elérni az orgazmust. - Élvezed? - bújt hozzám, végigharapdálta a mellkasom, majd kicsusszant belőlem és a kezével kezdett izgatni. A hölgy nagyon értette a dolgát, tudta, hogy kell elhúzni egy orgazmust, így mikor látta, hogy lassan elélvezek, gondoskodott róla, hogy tovább tartsam. - Mondtam, hogy szükségem lesz a boros üvegekre! - ekkor előhúzta az egyik üveget, azt a lábam közé tette, majd óvatosan, mindenféle erőszakosság nélkül beleült. Hangosan felkiáltott, s mikor érezte, hogy mindketten orgazmus közelben állunk, abbahagyta az egészet. 
  • Kiérdemeljük mi is, hogy egy hatalmasat élvezzünk! - húztam fel az ágyról, nekidöntöttem az íróasztalnak, így mindketten láttuk magunkat a tükörben. Pár lökés kellett csak, hogy előbb ő, majd pár pillanat múlva én is elélvezzek. A nő erősen remegett, ám nem engedte, hogy kicsusszanjak belőle, végig a derekamat szorította, majd mikor enyhült a hatalmas orgazmus jele, felmászott a szekrényemre. Ekkor eszembe jutott egy tanítványom, akit volt szerencsém lefektetni az irodámban, mentségemre legyen, ő fiú volt, és az aktus előtti napokban elég volt elmennie előttem, hogy felállítsa a farkam. A férfi volt előttem, ahogy érző tekintettel szétnyitja a lábait, közelebb húz magához, s óvatosan leveszi rólam a farmert. Több sem kellett, rögtön nekiestem a lánynak, úgy, ahogy anno a férfinek. 
  • Ezt valahonnan tanulni lehet, hogy valaki ennyi ideig ilyen keményen basszon valakit? - lihegett a nő mellettem. - Vagy szimplán ki voltál éhezve?
  • Amíg csak dugni akarsz, megadom a módját, és szarok a romantikára. - fordultam felé hanyag tekintettel. 
  • Jól teszed! Az összes pasimmal az volt a célom, hogy néha tartsunk egy olyan estét, amikor nem törődünk mással, csak azzal, hogy egy hatalmasat élvezzünk. Egyik sem bírta eddig, mint te. - Ó, ha tudnád, hogy előtted hány pasit dugtam már meg.. 
  • Nos, igen, van amikor csak ez hiányzik az embernek! 
Hajnali három körül járt az óra, mikor elérkezettnek láttuk az időt, hogy aludni induljunk. Maria kérte, hogy alvás előtt még dugjam meg egyszer, majd maradjak benne, így reggel könnyedén folytathatjuk. Reméltem, hogy a nő nem keltett bennem fel semmiféle érzéseket, és abban is reménykedtem, hogy a holnapi nap kevésbé legyen észrevehető, hogy előző nap együtt voltunk. 

* Peter szemszöge* 
  • Haza vigyelek? - nézett rám hatalmas szemekkel Terrance, aminek nem tudtam ellenállni. Bepattantam a kocsijába, ő pedig a sebességkorlátozásnak megfelelően furikázott haza. - Nem hiszem el, hogy nem dugtál. 
  • Valahogy nem volt kedvem hozzá. - rágtam a körmöm. - Egész este azon gondolkodtam, hogy a bárban szeretnék dolgozni.
  • Azt ugye tudod, hogy minden napos lesz a dugás. - nézett felém sandán. - Volt, hogy a pult mögött szoptak le. - vont vállat. 
  • Kell a pénz. - szisszentem fel. No meg, elég jó dolognak tartottam minden hétvégén ott tölteni az estémet, csupa jó pasik mellett, belépőjegy fizetése nélkül. 
Pár perc volt csak a hazaút, utoljára Terrance még lesmárolt, majd álló farokkal ugyan, de elengedett magától. Elképzelni sem merem, mit rendez le, ha hazaért. Álmosan s kissé elszomorodva értem haza, ahol szerencsémre már mindenki aludt. Lusta voltam mindenhez, ezért ruhástól dőltem be az ágyba, hogy aztán reggel pár perccel később tudjak felkelni. 

2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ szeressem az ilyet!!*.* :)) Ügyi,mint mindig!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Én néha felteszem magamnak a kérdést, hogy szerethetek ilyet.Nos, arra a következtetésre jutottam, hogy nem tudom:)...de nem is érdekel:DD Ez is azok közé a dolgok közé tartozik amiket csak úgy szeretek..Uhh, bocs Alice, a blogról is valamit:Szuper, mint az eddigi írásaid!Imádom, imádlak:) Kívánom, hogy csináld (legalább) addig, míg örömed leled benne:3

    VálaszTörlés